Factuur sturen aan de Gemeente Nieuwegein

Als u een factuur heeft voor de gemeente Nieuwegein, dan wilt u dat deze snel wordt betaald.
Lees hieronder wat u zelf kunt doen om uw factuur snel in behandeling te laten nemen.

Vermeld op de factuur, naast de gebruikelijke informatie:

  • De naam van de opdrachtgever/besteller.
  • Een boekingscodering of
  • Werk/bestelordernummer.

Heeft u geen boekingscodering of werk/bestelordernummer? Vraag deze dan op bij uw opdrachtgever/besteller van de gemeente Nieuwegein.

U kunt uw factuur op drie manieren sturen, namelijk als E-factuur, e-mail of per post:

E-factuur

Stuur uw E-factuur via het netwerk van Simplerinvoicing FULL. Het overheid identificatienummer is: (OIN) 00000001002313546000, KvK-nummer 30277029.

Per e-mail

  • Zorg dat uw factuur een pdf-bestand is.
  • Maak van iedere factuur een apart pdf-bestand.
  • Stuur de pdf-factuur naar: crediteurenadministratie@nieuwegein.nl.
  • Stuur de pdf-factuur en bijlage(n) in één bestand.

Per Post

Adresseer uw factuur aan:
Gemeente Nieuwegein
t.a.v. Financiële Administratie
Postbus 1
3430 AA Nieuwegein

Als u bij uw facturering rekening houdt met bovenstaande punten, dan kan uw factuur snel in behandeling worden genomen. Betaling kan dan plaatsvinden binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur.