Functioneel applicatiebeheerder

Categorieën

  • Tijdelijk met uitzicht op vast
  • Fulltime

Vaste vacature, 36 uur, schaal 9

Weet jij alles over de digitale wereld die ons leven, maar ook ons werk, een stuk leuker, efficiënter en effectiever maakt? Wij zoeken een echte expert die continu op zoek is naar de nieuwste ontwikkelingen, tips & trics. Bovenal zoeken we iemand die onze collega's op inspirerende wijze hierin meeneemt en optimaal gebruik maakt van de digitale mogelijkheden.

Wat doe jij graag?

  • Continu actuele kennis opdoen over de nieuwste ontwikkelingen in de digitale, technologische wereld. Jij loopt voorop en verrast ons met jouw kennis;
  • Ervoor zorgen dat alle medewerkers van onze organisatie slim gebruik maken van de nieuwe apps en systemen;
  • Het verzorgen én geven van inspirerende trainingen aan medewerkers;
  • Het testen en beoordelen van een nieuwe release, nog voordat deze wordt vrijgegeven.

Kortom: Door jouw inzet zijn alle collega's binnen onze gemeente helemaal up to date. Jij speelt gemakkelijk in op de diverse leerniveaus van medewerkers: je verzint passende, leuke leerinterventies.

Doe jij dit allemaal graag? Dan kijken jouw (nieuwe) collega’s er naar uit om met jou kennis te maken!

Je gaat aan de slag met de volgende programma's:

  • Microsoft Office 365: alle functionele/technische vragen,
  • Power platform (Power Automate, Power Apps) Formulieren en workflows maken,
  • Sharepoint Online en Teams (maken van sites en Teams, ondersteunen en adviseren bij gebruik, actualiseren kennissite/documentatie, behandelen gebruikersvragen)
  • Functioneel Applicatiebeheer (je voert applicatiebeheer uit voor organisatiebrede applicaties zoals: Zivver, Validsign, Xential, DataDistributieSysteem).

En daar blijft het vast niet bij!

Ben jij wie wij zoeken?

  • Leergierig en wordt warm van het vak!
  • Jij kent de nieuwste snufjes, tips en trics: jij loopt hierin voorop;
  • Een goede luisteraar: je bent geïnteresseerd in het werk dat de verschillende afdelingen doen, met de bedoeling om het werk, met behulp van de juiste apps en systemen, nog makkelijker en leuker te maken;
  • Je werkt graag samen met een diversiteit aan collega's: je geeft trainingen, en biedt hulp aan collega's, door de hele organisatie heen en stemt je werkwijze daarop flexibel af;
  • Een probleemoplosser met oog voor communicatie: jij zoekt naar kansen en mogelijkheden, en houdt de ander op de hoogte;
  • Creatief en innovatief: jij zet interessant werk neer waar je collega's blij van worden!

Voel je welkom in het team Beheer & Uitvoering

Team Beheer & Uitvoering is verantwoordelijk voor alles op het gebied van werkplekbeheer, netwerkbeheer, systeembeheer en informatievoorziening. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo trots zijn op hun vak als jij. Samen brengen jullie de passie voor de digitale wereld, en de vele voordelen die dit biedt, over op alle medewerkers van de gemeente Nieuwegein. Je komt te werken in een gezellig en gedreven team met een missie:

Wij zijn er trots op dat wij gewaardeerd worden om onze professionele dienstverlening, waardoor we met plezier ons werk doen.
Je herkent ons aan een klantgerichte houding en een proactieve opstelling. Wij hebben oog voor innovatie en verbinding met onze omgeving.

Wat neem je mee?

  • Een ICT-opleiding op hbo-niveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een ICT-omgeving;
  • Ervaring met, én veel interesse in, de Office 365-applicaties (MS Office: Outlook, Word, Excel, Access, PowerPoint, Sharepoint en Teams);
  • Goede communicatieve en adviserende vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Een goed analytisch vermogen dat je o.a. kan inzetten voor het oplossen van complexe problemen;
  • Enige kennis en/of ervaring met het geven van trainingen en het inzetten van passende leerinterventies.

Heb jij een afgeronde hbo-ICT opleiding, maar voldoe je niet aan alle functie-eisen? Ook dan zijn we nieuwsgierig naar je. Onze ervaren collega's helpen je graag op weg, en kijken uit naar jouw frisse blik. Het volgen van een training (bijvoorbeeld over het geven van goede trainingen) behoort tot de mogelijkheden. Bij ons kun jij je verder ontwikkelen!

Wat krijg je van ons?

In het moderne Stadshuis in het centrum van Nieuwegein werken zo'n 550 medewerkers (ca. 500 fte) volgens het flexwerkconcept. Groot genoeg voor uiteenlopende dynamische projecten, klein genoeg om oog te hebben voor de menselijke maat. Het is een ambitieuze en informele organisatie die continue in ontwikkeling is.

Verder bieden we jou:

  • Het bruto maandsalaris is ingeschaald in schaal 9 en je verdient maximaal € 4.537,- bij een fulltime dienstverband.
  • Het is een dienstverband voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Daarnaast krijg je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je vrij kunt besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen.
  • een professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • een laptop en telefoon van de zaak.
  • een warm welkom tijdens ons introductieprogramma.

Meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Neem contact op met Hans Smit, Teamleider Beheer en Uitvoering op 06 5008 8153 / h.smit@nieuwegein.nl.

Solliciteren?

We ontvangen graag je CV en een (korte) motivatie.
Deze vacature staat open tot en met 30 oktober 2023. Solliciteer je eerder? Dan reageren wij snel op je sollicitatie.
Wat ons betreft start je dit najaar in je nieuwe job!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer direct