Medewerker Facilitaire Dienstverlening
Medewerker facilitaire dienstverlening
Vaste functie, 36 uur per week, schaal 6 (max. € 3.524,- bruto per maand)
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker facilitaire dienstverlening die graag de handen uit de mouwen steekt en ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers optimaal worden ondersteund. In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van het gebouw, het coördineren van facilitaire diensten en het oplossen van eventuele problemen. Je bent flexibel, proactief en hebt oog voor detail. Daarnaast werk je graag in teamverband en ben je communicatief sterk.
Wil jij een sleutelrol vervullen in het ondersteunen van onze klanten en het oplossen van facilitaire vraagstukken? Solliciteer dan nu en wie weet word jij onze nieuwe collega!
Wat ga je doen?
Je werkt afwisselend in de front- en backoffice, waarbij je de regie voert over binnenkomende meldingen en de operationele planning van onderhoud op locatie. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van onderhoudsbedrijven, het controleren en uitvoeren van reparaties en het bijdragen aan managementinformatie. Daarnaast denk je actief mee in de doorontwikkeling van het team.
Je werkt volgens een rooster deels in de frontoffice achter de servicedesk en deels in de backoffice. In de frontoffice ben jij verantwoordelijk voor het coördineren van binnenkomende meldingen via verschillende kanalen, zoals telefonisch, per e-mail, fysiek aan de balie en via de selfserviceportal. Op basis van deze meldingen stuur je de backoffice medewerkers aan, waarbij je samenwerkt met ICT en vastgoed medewerkers als sparringpartners.
Als medewerker facilitaire dienstverlening draag je ook zorg voor de operationele planning van het onderhoud op de locatie, waarbij je het overzicht houdt op de werkzaamheden en de onderhoudsbedrijven controleert, begeleidt en corrigeert. Daarnaast zorg je ervoor dat de huishoudelijke reglementen te allen tijde worden nageleefd.
In de backoffice ondersteun je bij diverse taken, zoals het faciliteren van raadsvergaderingen, huwelijken en evenementen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het controleren en uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden en reparaties aan het gebouw en inventaris. Je ontvangt goederen en bezoekers, begeleidt ze naar de juiste locatie en draagt bij aan het registreren en rapporteren van bijzonderheden in het pand voor managementinformatie. Bovendien denk je actief mee in de doorontwikkeling van het team om tot een efficiëntere frontoffice te komen.
De Afdeling
De afdeling Support is verantwoordelijk voor een groot deel van de bedrijfsvoering in de gemeentelijke organisatie en bestaat uit 4 teams, te weten: Vastgoed, Interne Dienstverlening, Beheer & Uitvoering en Regie & Advies. De ondersteuning aan de organisatie geven wij vorm vanuit onze afdelingsmissie:
Wij zijn er trotsop dat wij gewaardeerd worden om onze professionele dienstverlening, waardoor we met plezier ons werk doen.
Je herkent ons aan een klantgerichte houding en een proactieve opstelling. Wij hebben oog voor innovatie en verbindingmet onze omgeving.
Wat vragen wij van jou?
- Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding en minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Algemeen technisch inzicht en ervaring met Topdesk is een pre
- Je bent een echte dienstverlener in hart en nieren: klantgericht, proactief en enthousiast
- Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk
- Betrouwbaar, inspirerend en hebt een verzorgde uitstraling
- Je denkt in oplossingen en hebt een hands-on mentaliteit
- Vernieuwend, ondernemend en stressbestendig
- Je kunt goed samenwerken in teamverband en weet prioriteiten te stellen
De gemeente Nieuwegein
De gemeente Nieuwegein is een jonge en levendige stad met historische accenten. Het biedt veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen voor ongeveer 61.000 inwoners. Met ongeveer 40.000 werkplekken is er volop werkgelegenheid. Nieuwegein is centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de autowegen A27, A2 en A12. Het openbaar vervoer is zeer efficiënt, met onder andere een sneltramverbinding naar de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht.
De ambtelijke organisatie is gevestigd in het moderne Stadshuis in het centrum van Nieuwegein, waar ongeveer 550 medewerkers (ca. 500 fte) volgens het flexwerkconcept werken. De organisatie is groot genoeg voor diverse dynamische projecten, maar ook klein genoeg om aandacht te besteden aan de menselijke maat. Het is een ambitieuze en informele organisatie die voortdurend in ontwikkeling is.
Wat krijg je van ons?
Je gaat werken voor een veelzijdige stad. We zijn trots op onze historie, terwijl we de blik stevig op de toekomst richten. We staan open voor jouw ideeën en de lijnen zijn kort, richting raad, het college van B&W en de ambtelijke organisatie. Dat zie je terug in ons moderne, open Stadshuis. Daar maken we graag een plek voor jou. Verder hebben we voor je;
- Een salaris van maximaal € 3.524,- bruto per maand, schaal 6 (bedragen zijn gebaseerd op een 36-urige werkweek);
- Een arbeidsovereenkomst van één jaar, 32-36 uur per week, daarna, bij goed functioneren, een vast contract;
- Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris dat je vrij kunt besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Een professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
- De mogelijkheid om deels thuis te werken (of op één van onze andere locaties) als onderdeel van flexibel werken en het optimaliseren van je taakuitvoering;
- Een warm welkom tijdens het introductieprogramma;
Meer weten?
Nieuwsgierig naar deze vacature? Stuur Evelien Kroonenberg, teamleider Interne Dienstverlening, een mail via e.kroonenberg@nieuwegein.nl.
Direct solliciteren?
Ben je enthousiast om voor de gemeente Nieuwegein aan de slag te gaan? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen graag je cv en een motivatie. Je kunt tot en met 16 oktober 2024 reageren op deze vacature. De gesprekken vinden plaats op 22 oktober in de ochtend. Houd je daar vast rekening mee?
Deze vacature wordt intern en extern tegelijk uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang op externe kandidaten.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.