Denk mee over nieuw groen aan de Nederhoeve!

De gemeente gaat de bomen aan de Nederhoeve vervangen, omdat bewoners last hebben van de takken tegen hun huizen. Ook plaatsen we nieuwe planten en herstellen we de straat.

U kunt meedenken over de nieuwe bomen en planten in uw straat. Beantwoord de 3 vragen hieronder 👇🏼